بازاریابی شبکه ای

توضیح در مورد بازاریابی شبکه ای در ایران و جهان

بازاریابی شبکه ای

توضیح در مورد بازاریابی شبکه ای در ایران و جهان

مشخصات بلاگ

توضیح در مورد بازاریابی شبکه ای در ایران و جهان و معرفی شرکتهای فعال در آن

بایگانی

تعریف بازاریابی شبکه ای

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چندسطحی (Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی (Multi-level marketing)، نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند که به این گونه بازار اصطلاحا بازار گرم گفته می شود. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
محمد مهدی رجبی

بازاریابی شبکه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی