بازاریابی شبکه ای

توضیح در مورد بازاریابی شبکه ای در ایران و جهان

بازاریابی شبکه ای

توضیح در مورد بازاریابی شبکه ای در ایران و جهان

مشخصات بلاگ

توضیح در مورد بازاریابی شبکه ای در ایران و جهان و معرفی شرکتهای فعال در آن

بایگانی

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

عاشقى کن! که هنر نیست به تن بالیدن
❤️از  هر  آغوش  به  آغوش دگر  غلتیدن

❤️هنر این است: در این شهرِ پُر از دلبرکان
❤️"یک نفر" یافتن و دل زِ "یکى" دزدیدن

❤️جاىِ بوسیدنِ لب هاى هزاران شیرین
❤️لبِ شیرین "یکى" را همه شب بوسیدن

❤️چشم بر هر که جز "او" روى نماید بستن
❤️از همه ماهرُخان روى "یکى" را دیدن

❤️اشهدِ "حسِ تنوع طلبى" را خواندن
❤️هر بساطِ هوس و وسوسه را بر چیدن

❤️معنىِ "عشق" اگر مى طلبى جز این نیست
❤️دل "یکى" هست، و باید به "یکى" بخشیدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۱
محمد مهدی رجبی

معرفی محصولات جدید و

 اطلاعات محصولی در کانال

 تلگرام

https://telegram.me/BIZ_PRo

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۴۱
محمد مهدی رجبی

دوازده ستون موفقیت


خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران و کریس وایدنر



ستون اول: آدم بیشتر باید روی خودش کار کند (خودشناسی و خودسازی) تا بر روی کارش.همه ی موجودات محدوده ی مشخصی برای رشد دارند جز انسان. انسان تنها موجودیست که به واسطه ی قدرت اختیار می تواند هم به کمال برسد و هم به پستی.اوضاع وقتی عوض میشه که خودت عوض بشی.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۳۴
محمد مهدی رجبی

حکایت دولت و فرزانگی

نویسنده : مارک فیشر

فصل 1: حکایت مشاوره مرد جوان با خویشاوندی دولتمند


روزگاری جوانی هوشمند می‌زیست که می خواست دولتمند شود. او به ستارة بخت خود اعتقاد نداشت. آکنده از نومیدهای دیگر دست و دلش به کار نمی‌رفت.
در این فکر و رؤیا بود که به کار جدیدی دست بزند و تنگناهای مالی‌اش را یکباره و برای همیشه از بین ببرد.
او می‌خواست نویسنده شود تا داستانهایش او را دولتمند و پر آوازه کند، اما جرأت نداشت به کسی بگوید که چه رؤیایی در سر دارد.
بارها تصمیم گرفته بود از کارش استعفا دهد اما نمی توانست، گویی شهامتی که درگذشته او را برای رسیدن به خواسته‌هایش یاری می‌داد از دست داده بود. روزی که به شدت احساس ناکامی می‌کرد ناگهان به فکر دیدار عمویی افتاد که بسیار دولتمند بو. شاید می‌توانست اندرزی دهد یا بهتر از ان پولی! عمویش او را بی درنگ پذیرفت اما قبول نکرد که به او وام دهد زیرا بر این باور بود بود که با یان کار به او کمکی نمی‌کند. پس از گوش سپردن به حکایت ناله و فغان جوان از او پرسید آیا فکر می کنی کسی که ده برابر تو در می‌آورد، هفته‌ای ده برابر تو کار می‌کند؟ خیر، بلکه باید در کارش رازی باشد که تو یکسر از آن بی خبری.
عمویش تصمیم گرفت برای کمک او را نزد مردی بفرستد که به او دولتمند آنی می‌گویند. او این نام را برگزید زیرا مدعی است که پس از کشف راز حقیقی تحول، یک شبه دولتمند شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۱
محمد مهدی رجبی

این کتاب داستان دو موش به نام‌‌‌های" اسنیف و اسکری" و دو تا آدم کوچولو به نام‌های " هم و ها"، است. این چهار موجود در کنار هم در یک هزار تو زندگی می کردند، هر روز صبح با هم کفش و کلاه می کردند و می رفتند دنبال پنیر، البته با دو روش متفاوت، دو تا موش( اسنیف و اسکری) ، برای پیدا کردن پنیر از روش آزمون و خطا استفاده می کردند، یعنی به یک راهرو می دویدند و اگر آنجا خالی بود، بر می‌گشتند و در راهروی دیگه‌ای به دنبال پنیر می گشتند، اما گاهی گم می‌شدند، به سمتی اشتباه می رفتند و بارها به دیوار بر می خوردند و پس از مدتی مجدداٌ راهشان را پیدا می کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۴۱
محمد مهدی رجبی

قرارداد بیز با  1300 تا 3000 رستوران

طی آخرین خبر آقای عطاران در سمینار 95/01/24 در بیز شاپ واقع در تهران اعلان داشتند که یکی از برنامه ها  بیز قرارداد با 1300 تا3000 رستوران، فست فود و.. است که با خرید از این رستوران ها نتورکر ها می توانند پورسانت دریافت کنند البته در مرحله اولیه با 1300 رستوران که 800 رستوران آن  واقع در استان تهران است شروع به کار خواهد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۳
محمد مهدی رجبی

فراخوان بزرگ BIZ برای تولیدکنندگان ، مخترعین و نخبگان ایران

فراخوان بزرگ BIZ برای تولیدکنندگان ، مخترعین و نخبگان ایرانی با عنوان :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۳
محمد مهدی رجبی

همکاری مشترک بیز با همراه اول و جرینگ

متن همکاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۰
محمد مهدی رجبی

فصل اول: تعاریف

 ماده 1: در این دستورالعمل اسامی ذیل تعریف شده و استفاده می شوند:

 کمیته نظارت: کمیته ای است ناظر بر مراحل صدور مجوز و نحوه فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای که متشکل از نمایندگان وزارت اطلاعات، وزارت «صنعت، معدن و تجارت»، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل کشور است.

 دبیرخانه: دبیرخانه کمیته نظارت، بر مراحل صدور مجوز و نحوه فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای نظارت دارد.

 مرجع ذیصلاح: وزارتخانه، سازمان یا نهادی که طبق قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران صلاحیت اظهارنظر تخصصی درباره موضوع های مربوطه را دارند.

 متقاضی: شرکت درخواست کننده دریافت مجوز تأسیس و فعالیت بازاریابی شبکه ای است.

 بازاریابی شبکه ای: یک روش فروش محصول است که شرکت هایی که از این روش استفاده می کنند، افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از یک مکان ثابت تجاری برای فروش محصول به طور مستقیم به مصرف کننده نهایی به کار می گیرند. این در حالی است که بازاریاب توانایی تشکیل گروه فروش چندسطحی و دریافت پورسانت از فروش آن ها را دارد.

 شرکت بازاریابی شبکه ای: شرکتی است که به روش تعریف شده در بند قبل برای عرضه کالای خود اقدام می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۲
محمد مهدی رجبی

ه گفتهٔ کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC)، شرکت هرمی شرکتی ا‌ست که به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکت‌های هرمی محصولی را نمی‌فروشند و پول‌های مشتریان را در یکجا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند. این شرکت‌ها در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیرقانونی هستند؛ چون در ازای جذب افراد پول می‌دهند بطور اجتناب‌ناپذیر فرو خواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، بجز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند یا به عبارتی پول خود را می‌بازند.

FTC می‌گوید داشتن محصول، قانونی بودن شرکت را تعیین نمی‌کند. بعضی از شرکت‌های هرمی برای ردگم کردن، خود را شرکت ام‌ال‌ام معرفی کرده و محصولی را در پلان خود قرار می‌دهند ولی چون هدفشان فروش محصول نیست، قیمت آن بسیار بالاتر از بازار آزاد خواهد بود، یا اینکه دریافت محصول در آن شرکت‌ها مشروط به فعالیت در پلان تجاری‌شان است که برای کسانی‌که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند مشتری پیدا کنند، پول از دست می‌رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۵
محمد مهدی رجبی